Ημερολόγιο

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΕΚΤΑΚΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ,
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ. 

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΕΝΕΡΓΗΣΕΤΕ.

Πατήστε στο σύμβολο ανανέωσης () στη γραμμή εργαλείων του φυλλομετρητή, για να δείτε τις τελευταίες ενημερώσεις.

Για λάθη/διορθώσεις στείλτε μας σχόλιο ή μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου. Για να προτείνετε κάποια ενέργεια, συμπληρώστε τη σχετική φόρμα.

Σεπ
2
Δε
2019
Ενέργειες 1ης ημέρας
Σεπ 2 όλη την ημέρα

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΧΟΛΙΑ
Πρόκειται για γενικές οδηγίες που μπορεί να διαφοροποιούνται μερικώς ανά Δ/νση Εκπ/σης

Τη Δευτέρα 2/9/2019 πραγματοποιούνται οι συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων των σχολείων για την κατανομή των τμημάτων και την ανάθεση μαθημάτων καθώς και τη διαπίστωση των κενών-πλεονασμάτων ανά ειδικότητα, τα οποία πρέπει να αποσταλούν αυθημερόν στα υπηρεσιακά συμβούλια. (Εννοείται πως κατανομή τμημάτων και ανάθεση μαθημάτων μπορεί να γίνει μόνο εφόσον έχουν τοποθετηθεί όλοι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70 και έχει ρυθμιστεί το θέμα πιθανών υπεραριθμιών. Διαφορετικά ο Σύλλογος Διδασκόντων καταγράφει στο πρακτικό μόνο κενά-πλεονάσματα ανά ειδικότητα).

Τη Δευτέρα 2/9/2019 στο Μyschool θα πρέπει να είναι απολύτως ορθά αποτυπωμένα τα παρακάτω:
1) Η δημιουργία όλων των τμημάτων Γενικής Παιδείας αλλά και των τμημάτων των Ξένων Γλωσσών (αγγλικά, γαλλικά/γερμανικά).
(Για τη δημιουργία τμήματος: Σχολική Μονάδα – Διαχείριση Τμημάτων)

2) Η λειτουργικότητα του σχολείου στα στοιχεία του φορέα (Φορείς – Ο Φορέας μου – Λειτουργικότητα) θα πρέπει να συμπίπτει με τον αριθμό των πρωινών τμημάτων που έχουμε δημιουργήσει. Αν δηλαδή φέτος πρόκειται να λειτουργήσουν 12 τμήματα Γενικής Παιδείας στο σχολείο μας, η λειτουργικότητα να είναι 12, αν 13 να είναι 13 κ.τ.λ.

3) θα πρέπει να δηλωθεί η πράξη ανάληψης (1η 2/9/2019) όλων των εκπαιδευτικών που υπάρχουν ήδη στο myschool (τους οργανικά ανήκοντες και τους επί θητεία για την ώρα). Προσοχή: αν δεν δηλωθεί η πράξη ανάληψης στην υπηρέτηση δεν θα εμφανίζεται ο εκπαιδευτικός στο μενού των αναθέσεων.
(Για να δηλώσουμε ανάληψη υπηρεσίας: Προσωπικό – Τοποθετήσεις Εργαζομένων στο φορέα μου – κίτρινο γρανάζι κάθε εκπαιδευτικού).

4) Θα πρέπει επίσης να δηλωθεί η μείωση του διδακτικού ωραρίου του Διευθυντή αλλά και του Υποδιευθυντή (εφόσον υπάρχει), σύμφωνα με το άρθρο 49 του Ν.4547/2018.
(Προσωπικό – Τοποθετήσεις Εργαζομένων στο φορέα μου – κίτρινο γρανάζι – Λεπτομέρειες ωραρίου εργασίας του εργαζόμενου. Προσοχή: στο πεδίο των ωρών δηλώνουμε τις ώρες μείωσης και όχι αυτές που πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός π.χ. Για Διευθυντή 12/θεσίου και άνω με διδακτικό ωράριο 21 ώρες δηλώνουμε τη μείωση του ωραρίου του που είναι 15 ώρες και όχι τις 6 που θα διδάσκει).

Αφού πραγματοποιηθούν τα παραπάνω θα πρέπει να γίνει επιβεβαίωση δεδομένων.

Πληροφορίες (29/8/2018 και 2/9/2019) από τον Τηλέμαχο Κουντούρη, Πρόεδρο της Ένωσης Δ/ντών-Δ/ντριών.

(Δείτε τη σχετική συζήτηση στην κλειστή ομάδα της Ένωσης στο )

 

Έντυπα και οδηγίες για την ανάληψη υπηρεσίας θα βρείτε στη διαδρομή: “Περιεχόμενα > Έντυπα

Επιβεβαίωση στοιχείων MySchool
Σεπ 2 όλη την ημέρα

Επιβεβαιώστε τα στοιχεία στην εφαρμογή MySchool.

Κλείσιμο βιβλίων
Σεπ 2 όλη την ημέρα

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΧΟΛΙΑ
Κλείσιμο βιβλίων:
• Πιστοποιητικών Σπουδής
• Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής
• Πράξεων Συλλόγου Διδασκόντων
• Πράξεων Σχολικού Συμβουλίου
Άρθρ. 20, τμήμα Γ, παρ. 15
    • Εναλλακτικά το κλείσιμο των βιβλίων γίνεται με ημερομηνία 31 Αυγούστου (λήξη σχολικού έτους).

Σεπ
13
Πα
2019
Διορία: Υποβολή ΕΩΠ
Σεπ 13 όλη την ημέρα

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΧΟΛΙΑ
Σύνταξη Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος και υποβολή στον Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων για έγκριση (μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου)

 ΠΔ 79/2017, άρ. 11, Κεφ. Α’, παρ. 5

(τροποποίηση με Ν. 4559/2018)

(Τελ. ενημέρωση: 4/9/2018)

Το ΕΩΠ υποβάλλεται σε τρία αντίγραφα.

Η αντιφατική διάταξη για υποβολή του προγράμματος μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου (αρ. 10, παρ.2) δεν ισχύει μετά τις τροποποιήσεις.

Μέχρι την πλήρη κάλυψη με εκπ/κό προσωπικό ισχύει το άρ. 11, κεφ.Α, παρ.12 για προσωρινές αναμορφώσεις.

Συνυποβάλλονται τα πρακτικά που αφορούν:

  1. την κατάσταση εφημεριών (άρ.12, παρ.3) και
  2. τους διδάσκοντες και υπεύθυνους του Ολοήμερου Τμήματος (Άρθρ. 11, παρ. 16γ)

Το πρακτικό για το Ολοήμερο κοινοποιείται και στον Δ/ντή Εκπ/σης. (Άρθρ. 11, παρ. 16γ)

Σεπ
16
Δε
2019
Επιβεβαίωση στοιχείων MySchool
Σεπ 16 όλη την ημέρα

Επιβεβαιώστε τα στοιχεία στην εφαρμογή MySchool.

Σεπ
30
Δε
2019
Διορία: Υποβολή στοιχείων στον Προϊστάμενο Εκπ/κών Θεμάτων
Σεπ 30 όλη την ημέρα

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ/ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΝΤΥΠΑ ΣΧΟΛΙΑ

Αποστολή ετήσιου ή τριμηνιαίου προγραμματισμού, απόφασης κατανομής τάξεων και κατάστασης εφημεριών στον Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων

 ΠΔ 79/2017, άρ. 10, παρ. 2
& άρ. 12, παρ. 3(Τροποποιήσεις με τον Ν.4559, ΦΕΚ 142, Α, 2018)
Η κατάσταση εφημεριών -θα πρέπει να- έχει ήδη αποσταλεί ως συνοδευτικό στο Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα (μέχρι 15 Σεπτ.).

Οκτ
1
Τρ
2019
Επιβεβαίωση στοιχείων MySchool
Οκτ 1 όλη την ημέρα

Επιβεβαιώστε τα στοιχεία στην εφαρμογή MySchool.

Οκτ
4
Πα
2019
Αποστολή κατάστασης φοιτώντων Ολοήμερου
Οκτ 4 όλη την ημέρα

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΧΟΛΙΑ
Εντός του πρώτου πενθημέρου κάθε μήνα, με ευθύνη του Προϊσταμένου/ης της σχολικής μονάδας, συντάσσεται και αποστέλλεται στην οικεία Διεύθυνση αναλυτική κατάσταση φοιτώντων μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, η οποία κοινοποιείται στον οικείο Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων. Εγκύκλιος 136712/Δ1/05-09-2019/ΥΠΑΙΘ: «Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2019-2020» (σελ. 4) Ο σχετικός πρότυπος πίνακας φοιτώντων μαθητών παρέχεται στη σ. 4 της εγκυκλίου.

Οκτ
15
Τρ
2019
Επιβεβαίωση στοιχείων MySchool
Οκτ 15 όλη την ημέρα

Επιβεβαιώστε τα στοιχεία στην εφαρμογή MySchool.

Νοέ
1
Πα
2019
Επιβεβαίωση στοιχείων MySchool
Νοέ 1 όλη την ημέρα

Επιβεβαιώστε τα στοιχεία στην εφαρμογή MySchool.