Ημερολόγιο

ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΕΚΤΑΚΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ,
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ. 

ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΟΡΑΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ. 

Ανανεώστε το περιεχόμενο σε κάθε είσοδο για να δείτε τις τελευταίες ενημερώσεις. 

Για λάθη/διορθώσεις στείλτε μας σχόλιο ή μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου.
Για να προτείνετε κάποια ενέργεια, συμπληρώστε τη σχετική φόρμα.

Μαΐ
1
Πα
2020
Επιβεβαίωση στοιχείων MySchool
Μαΐ 1 όλη την ημέρα

Επιβεβαιώστε τα στοιχεία στην εφαρμογή MySchool.

Μαΐ
15
Πα
2020
Επιβεβαίωση στοιχείων MySchool
Μαΐ 15 όλη την ημέρα

Επιβεβαιώστε τα στοιχεία στην εφαρμογή MySchool.

Ιούν
1
Δε
2020
Επιβεβαίωση στοιχείων MySchool
Ιούν 1 όλη την ημέρα

Επιβεβαιώστε τα στοιχεία στην εφαρμογή MySchool.

Ιούν
15
Δε
2020
Επιβεβαίωση στοιχείων MySchool
Ιούν 15 όλη την ημέρα

Επιβεβαιώστε τα στοιχεία στην εφαρμογή MySchool.

Σεπ
1
Τρ
2020
Ενέργειες 1ης ημέρας
Σεπ 1 όλη την ημέρα

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΧΟΛΙΑ
Πρόκειται για γενικές οδηγίες που μπορεί να διαφοροποιούνται μερικώς ανά Δ/νση Εκπ/σης

Τη Δευτέρα 2/9/2019 πραγματοποιούνται οι συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων των σχολείων για την κατανομή των τμημάτων και την ανάθεση μαθημάτων καθώς και τη διαπίστωση των κενών-πλεονασμάτων ανά ειδικότητα, τα οποία πρέπει να αποσταλούν αυθημερόν στα υπηρεσιακά συμβούλια. (Εννοείται πως κατανομή τμημάτων και ανάθεση μαθημάτων μπορεί να γίνει μόνο εφόσον έχουν τοποθετηθεί όλοι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70 και έχει ρυθμιστεί το θέμα πιθανών υπεραριθμιών. Διαφορετικά ο Σύλλογος Διδασκόντων καταγράφει στο πρακτικό μόνο κενά-πλεονάσματα ανά ειδικότητα).

Τη Δευτέρα 2/9/2019 στο Μyschool θα πρέπει να είναι απολύτως ορθά αποτυπωμένα τα παρακάτω:
1) Η δημιουργία όλων των τμημάτων Γενικής Παιδείας αλλά και των τμημάτων των Ξένων Γλωσσών (αγγλικά, γαλλικά/γερμανικά).
(Για τη δημιουργία τμήματος: Σχολική Μονάδα – Διαχείριση Τμημάτων)

2) Η λειτουργικότητα του σχολείου στα στοιχεία του φορέα (Φορείς – Ο Φορέας μου – Λειτουργικότητα) θα πρέπει να συμπίπτει με τον αριθμό των πρωινών τμημάτων που έχουμε δημιουργήσει. Αν δηλαδή φέτος πρόκειται να λειτουργήσουν 12 τμήματα Γενικής Παιδείας στο σχολείο μας, η λειτουργικότητα να είναι 12, αν 13 να είναι 13 κ.τ.λ.

3) θα πρέπει να δηλωθεί η πράξη ανάληψης (1η 2/9/2019) όλων των εκπαιδευτικών που υπάρχουν ήδη στο myschool (τους οργανικά ανήκοντες και τους επί θητεία για την ώρα). Προσοχή: αν δεν δηλωθεί η πράξη ανάληψης στην υπηρέτηση δεν θα εμφανίζεται ο εκπαιδευτικός στο μενού των αναθέσεων.
(Για να δηλώσουμε ανάληψη υπηρεσίας: Προσωπικό – Τοποθετήσεις Εργαζομένων στο φορέα μου – κίτρινο γρανάζι κάθε εκπαιδευτικού).

4) Θα πρέπει επίσης να δηλωθεί η μείωση του διδακτικού ωραρίου του Διευθυντή αλλά και του Υποδιευθυντή (εφόσον υπάρχει), σύμφωνα με το άρθρο 49 του Ν.4547/2018.
(Προσωπικό – Τοποθετήσεις Εργαζομένων στο φορέα μου – κίτρινο γρανάζι – Λεπτομέρειες ωραρίου εργασίας του εργαζόμενου. Προσοχή: στο πεδίο των ωρών δηλώνουμε τις ώρες μείωσης και όχι αυτές που πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός π.χ. Για Διευθυντή 12/θεσίου και άνω με διδακτικό ωράριο 21 ώρες δηλώνουμε τη μείωση του ωραρίου του που είναι 15 ώρες και όχι τις 6 που θα διδάσκει).

Αφού πραγματοποιηθούν τα παραπάνω θα πρέπει να γίνει επιβεβαίωση δεδομένων.

Πληροφορίες (29/8/2018 και 2/9/2019) από τον Τηλέμαχο Κουντούρη, Πρόεδρο της Ένωσης Δ/ντών-Δ/ντριών.

(Δείτε τη σχετική συζήτηση στην κλειστή ομάδα της Ένωσης στο )

 

Έντυπα και οδηγίες για την ανάληψη υπηρεσίας θα βρείτε στη διαδρομή: “Περιεχόμενα > Έντυπα